پیغام ورود و خروج

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
داستان نویس
 
قالب وبلاگ
پیام ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت پیروزی اسلام گرایان در مصر؛

مرحله دیگری از رشد جریان اسلام خواهی با پیروزی اسلام گرایان در مصر آغاز شده است

تهران- ستادکل نیروهای مسلح در پیامی پیروزی ملت بزرگ مصر در مصاف با طاغوت حاکم و استکبار جهانی را به همه ملت ها و مردم آزاده جهان تبریک گفت و تاکیدکرد: مرحله دیگری از رشد جریان اسلام خواهی با پیروزی اسلام گرایان در مصر آغاز شده است.

تاکید مرسی مبنی بر حرکت در مسیر انقلاب مصر

تهران- محمد مرسی نامزد اخوان المسلمین که در انتخابات ریاست جمهوری مصر پیروز شده است در سخنانی به حرکت در مسیر انقلاب مصر تاکید کرد.

ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی پیروز اسلام گرایان در انتخابات ریاست جمهوری مصر را به مردم این کشور تبریک گفت.
به گزارش مشرق، ستاد کل نیروهای مسلح جمهروی اسلامی ایران طی پیامی پیروزی ملت بزرگ مصر در مصاف با طاغوت حاکم و استکبار جهانی را به همه ملت‌ها و مردم آزاده جهان تبریک گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: جهانیان بار دیگر و به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی کبیر ایران، شاهد سرنگونی یکی دیگر از رژیم‌های وابسته به آمریکا و استکبار جهانی و این بار در مصر هستند. رجاء واثق داریم با عنایت ویژه انقلابیون و آحاد مردم مصر به آموزه‌های دین مبین اسلام، مرحله دیگری از رشد جریان اسلام خواهی و ریزش کانون‌های قدرت‌های فاسد و رژیم‌های سلطه، در عصر جاهلیت مدرن آغاز شده است.
 
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پیروزی مرحله نخست انقلاب مصر در دوره بیداری اسلامی را به ملت بزرگ مصر تبریک می‌گوید و به خصوص از آحاد نیروهای مسلح این کشور می‌خواهد با آغوش باز به استقبال این نعمت الهی بروند و نقش و سهم موثر خود را در وحدت بخشی و ساختن مصر آینده بر اساس بنیان‌های اسلامی استقلال و آزادی رقم بزنند.
 
در این پیام همچنین آمده است: پیروزی اسلام گرایان در انتخابات ریاست جمهوری مصر فرصت مغتنمی است تا این رویداد مهم را خدمت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز و ملت بزرگوار ایران اسلامی عرض تبریک و تهنیت داشته باشیم و از خدای متعال تداوم پیروزی ملت‌های آزاده و سای کشورهای اسلامی از چنگال سیستم‌های استکباری را مسئلت کنیم.

[ دوشنبه 91/4/5 ] [ 4:31 عصر ] [ هادی کربلایی محمد آقا ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
لینک دوستان
امکانات وب